Készen áll? 2018 az Ön éve lesz! - de csak akkor, ha részt vesz az V. Magyar Marketing Fesztiválon!

Hadd tegyek fel önnek egy egyszerű kérdést: strucc vagy farkas? Ön melyik politikát folytatja, ha vállalatának marketingjéről van szó? Nem titok, hogy a marketing bizonyos területei havonta, negyed évente változik, amit lássunk be, nem könnyű követni, főleg nem vezetőként. Ugyanakkor időhiányra hivatkozva nem dughatjuk homokba a fejünket és győzködhetjük magunkat arról, hogy meg leszünk mi marketing nélkül is. Ez az elmélet már 2014-ben, az első Magyar Marketing Fesztivál megszervezésekor se volt érvényes.

A webáruházad A/B tesztelése – X példa, hogy megéri!

Egy korábbi cikkünkből már tudod, hogy mi az az A/B teszt (és miért érdemes belevágni)... 

Bizonyára ismered már az A/B teszt mellett szóló érveket: mindig a piacod dönt, és tesztelés nélkül lényegében a sötétben tapogatózol. Ha folyamatosan tesztelsz, akkor egyre hatékonyabb lesz az oldalad (hiszen megtartod azt, ami működik, majd az új verziót is megpróbálod megveretni, és ha sikerül, akkor megtartod a legújabb verziót, amit aztán megpróbálsz megveretni... és így tovább).

De a legjobb kedvcsináló az, ha megnézed, hogy mások mit és hogyan tesztelnek... és milyen eredményeket kapnak.

Így hát összeszedtem neked néhány példát. Csemegézzünk együtt! (A tesztelési ötleteket pedig természetesen átveheted, hiszen azért vannak.)

Digitális statkörkép – a legjobb marketinges adatok

Te is szenvedélyesen bújod a friss felméréseket, új kutatásokat és az uralkodó insightokat? Ha nem is szenvedélyesen, de valahogy bújnod kell: nem tudsz minden kutatást egymagad lezavarni (még a nagyvállalatoknak sincs ennyi erőforrásuk), ezért mások által végzett kutatásokból is kell csemegézned. Költséghatékony bepillantás a mai online fogyasztó viselkedésébe.