A webáruházad A/B tesztelése – X példa, hogy megéri!

Egy korábbi cikkünkből már tudod, hogy mi az az A/B teszt (és miért érdemes belevágni)... 

Bizonyára ismered már az A/B teszt mellett szóló érveket: mindig a piacod dönt, és tesztelés nélkül lényegében a sötétben tapogatózol. Ha folyamatosan tesztelsz, akkor egyre hatékonyabb lesz az oldalad (hiszen megtartod azt, ami működik, majd az új verziót is megpróbálod megveretni, és ha sikerül, akkor megtartod a legújabb verziót, amit aztán megpróbálsz megveretni... és így tovább).

De a legjobb kedvcsináló az, ha megnézed, hogy mások mit és hogyan tesztelnek... és milyen eredményeket kapnak.

Így hát összeszedtem neked néhány példát. Csemegézzünk együtt! (A tesztelési ötleteket pedig természetesen átveheted, hiszen azért vannak.)

Digitális statkörkép – a legjobb marketinges adatok

Te is szenvedélyesen bújod a friss felméréseket, új kutatásokat és az uralkodó insightokat? Ha nem is szenvedélyesen, de valahogy bújnod kell: nem tudsz minden kutatást egymagad lezavarni (még a nagyvállalatoknak sincs ennyi erőforrásuk), ezért mások által végzett kutatásokból is kell csemegézned. Költséghatékony bepillantás a mai online fogyasztó viselkedésébe.

11 lépés, hogy a webáruházad lepattanási arányát csökkentsd!

Lepattanási arány – nemcsak a szívedet szomorítja el, ha magas a bounce rate, de a keresőoptimalizálásodnak is árt.

(A Google figyelembe veszi a lepattanási arányt, és általában a magas lepattanási arányú oldalt rossz minőségűnek tartja és hátrébb rangsorolja. Ez alól némileg kivétel a landing page [főleg akkor, ha deindexeled], mert ott az oldal típusából is adódik, hogy a bounce magas lesz.)

Digitális marketingkatasztrófák

Mondják, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. A tradicionális hirdetés egy „high-risk” lépés: vagy nagyon bejön (és akár virálisan elterjed a kampányelem, de mindenképp nőnek az eladások és megnő a brand ismertsége), vagy nagyon nem (és elégetted a büdzsét: az ATL-reklámhelyek nem olcsók – legalábbis KKV-s szemmel nem azok).