Mire használhatod a facebookos alkalmazásokat? 4 példa

A Facebook leglényege az interakció.
Ezzel sok cég nem tud mit kezdeni (hiszen ugyanazt a kommunikációs stílust próbálják átvinni a közösségi médiába is), viszont vannak olyanok, akik tényleg párbeszédet alakítanak ki, közösséget építenek és úgy általában kellemesen elcseverésznek a potenciális ügyfeleikkel. Ez pedig jó, mert ma már nem az arctalan cégtől szeretünk vásárolni, hanem attól, amelyet ismerünk.
Ezért az állapotfrissítések után lépj a következő szintre: használj Facebook-alkalmazásokat.
De mire használd?


1. Foglalás

Akár időpontot, akár asztalt lehet nálad foglalni, minderre készíttethetsz egy alkalmazást. Az alkalmazásban elkéred az ügyfél telefonszámát és e-mail címét (így épül a listád), és adsz neki lehetőséget a foglalásra.
Könnyű, gyors és modern. Ha úgyis ideje nagy részét Facebookon tölti, akkor kényelmesebb neki ugyanitt elintézni a foglalást is.


2. Akciók, kuponok, speciális események

Biztosan készülsz az ünnepekre, őszi kollekcióra vagy egy új termék bevezető akciójára. Ezt szintén bevezetheted egy alkalmazásban, amelyben valamilyen kvízzel, versennyel vagy egyéb promócióval népszerűsíthetetd a szezonális akciót. Ismét két legyet ütsz egy csapásra: csak tőled függ, hogy a megszerezhető akcióért vagy nyereményért milyen adatokat kérsz be, és eközben népszerűsíted is magát az akciót.


3. Visszajelzés

Mindenki azt várja tőled, hogy dicsérd a cégedet és a szolgáltatásodat. Én még nem találkoztam olyan céggel, amely ne „minőségi szolgáltatást” adott volna „ügyfelei igényeinek maximális kielégítéséért”.
Viszont sokkal hitelesebb, ha az ügyfeleid dicsérnek: írnak pár szép szót arról, hogy mennyire elégedettek, vagy csak hagynak pár csillagot.
Készíts egy alkalmazást, amit csak az ügyfeleid láthatnak, és jól szövegezve bátorítsd őket arra, hogy adjanak valamilyen visszajelzést. A visszajelzésüket jutalmazhatod valamilyen kedvezménnyel is.


4. Exkluzív ajánlatok

A vásárlói hűséget semmi nem növeli úgy, mint a jutalmazás. Több lojális ügyfeled lesz, ha tényleg megéri lojálisnak lenni, mert a legnagyobb kedvezményeket és az exkluzív termékeket csak ők érhetik el.
Készíthetsz egy alkalmazást, amelyben a meglévő ügyfeleid beregisztrálhatják magukat a belső körbe. Így máris van egy adatbázisod, akiket a legexkluzívabb ajánlatokkal megkereshetsz, és biztosan vevők lesznek rá – hiszen kifejezetten azért regisztráltak, hogy ezeket megkapják.

Ez csak 4 példa volt arról, hogy például milyen alkalmazásokat készíthetünk neked. A funkcionalitásnak tényleg csak a fantáziád szab határt, vagy talán még az se.
Ha van egy jó alkalmazásötleted, akkor bátran írj nekünk, és megvalósítjuk.

Ha tetszett oszd meg a cikket