facebook hirdetés-kezelés

Ugye cégednek van Facebook oldala, mert a Facebook egy igazi kincsesbánya…ha okosan kezeled. A felület folyamatos fejlesztésével, újabb funkciók bevezetésével a Zuckerberg arra törekszik, hogy felhasználói mindent erről a felületről intézzenek. Itt bonyolítsák le a banki ügyeiket, itt fizessék be a csekkeket, itt vásároljanak koncert jegyet, turmix gépet, élelmiszert (mindent), itt jelentkezzenek be kozmetikushoz és nem utolsó sorban ez legyen az elsődleges kommunikációs csatorna. Ezzel a stratégiával azt szeretnék elérni, hogy a meglévő, ma már 2 milliárd felhasználót, megtartsák és ne is kelljen kilépniük erről a felületről. Jövőképük alapján az internet szinte egyenlővé válik a facebookkal.

De hogy miért jó ez neked, illetve a cégednek? A Facebook felhasználóiról folyamatosan információt gyűjt (facebookon belül és kívül is) és te mindezt felhasználhatod hirdetéseidben. A facebook hirdetés-beállítás-kezelő felületén rengeteg (nagyon pontos) célzási lehetőséget be lehet állítani. Például, ha a te célcsoportod a pesti kisgyerekes anyukák, akik két éve mentek vissza dolgozni és szabadidejüket futással töltik, akkor mindezt beállíthatod hirdetéseidben és tényleg a célközönségnek fog megjelenni. Így nem kell attól tartanod, hogy csak pénzt dobtál ki az ablakon, mint például egy óriásplakát esetében, amit azok is látnak, akiket nem érint az adott témakör, probléma.

Ahhoz, hogy a hirdetések ténylegesen a célzott közönséghez érjenek el, a hirdetési beállítások specifikálhatósága miatt, nagy szakértelem és idő ráfordítás szükséges. Ráadásul egy hirdetés messze nem készült el azzal, hogy el lett küldve jóváhagyásra. A hirdetési eredményeket folyamatosan monitorozni kell a kampány ideje alatt, és ennek függvényében tovább alakítgatni, módosítani. Ráadásul egy hirdetéshez hozzátartozik a landning oldal, ahová kattintás után az érdeklődőt átirányítjuk. Ennek szövegezését, kreatívját is körültekintően kell megtervezni, hogy a látogatót lekösse, figyelmét felkeltse az ajánlat. Ha úgy érzed, nincs kapacitásod, türelmed kitanulni, vagy embered, aki értene hozzá, bízd meg a Honlapmenedzsert facebook hirdetéseid beállításával, menedzselésével, kezelésével. Szükség esetén, természetesen landing oldaladat elkészítését is vállaljuk. Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, árajánlat kéréssel keress meg minket elérhetőségeink valamelyikén.

Maradt még kérdésed? Írd meg és választ kapsz rá!

Kapcsolatfelvétel

Ha tetszett oszd meg