Promóciós kampány fejlesztés

Nagyon „leült” a közösséged mostanában? Úgy érzed, szükség lenne egy kampányra, amivel egy kicsit aktivizálni tudnád a követőidet, sőt amivel újakat is tudnál szerezni?

Ha ilyen, vagy ehhez hasonló problémával küzdesz, egy promóciós kampánnyal újra fellendülhet a forgalmad, sőt emellett egy csomó plusz érték is bekerülhet a tarsolyodba!

Tudom mire gondolsz! Egy ilyen kaliberű kampány horribilis összegbe kerül, elnézve a nagy multik kampányait, és te ezt nem engedheted meg magadnak. Meg kell, hogy cáfoljalak, ugyanis mi már készítettünk promóciós játékokat, menedzseltünk kampányokat az egy fős mikrovállalkozástól kezdve a több tíz főt foglalkoztató cégen át, az országosan ismert több milliárdos forgalmat lebonyolító multi cégnek, tehát tapasztalatunk ezen a téren igen széles. Egy kisvállalkozás is könnyű szerrel kivitelezhet egy méretének és célcsoportjának megfelelő promóciós játékot, nyereményjátékot. Mottónk: Gondolkodjunk nagyban, tervezzünk körültekintően és valósítsuk meg kreatívan!

A különböző promóciós játék-típusok sikere vállalkozásonként eltérő, amit elsősorban a profil és a hozzá kapcsolódó vevőkör és azok szokásai határozzák meg. Éppen ezért munkánk során nem alkalmazunk stratégiai sablonokat, hanem minden ügyfelünk számára egyedi megoldásokat kínálunk.

Amennyiben promóciós kampány bevezetését tervezed, egyrészt el kell döntened annak célját: új érdeklődők, potenciális vevők szerzése vagy a már meglévő vevők, törzsvásárlók lojálissá tétele.

Másrészt meg kell határoznod, hogy milyen jellegű, méretű és költségvetésű kampányt tudsz bevállalni. Ezen tények ismeretében tudjuk megtervezni, elkészíteni és menedzselni promóciós kampányodat.

Ne feledd! A promóciós játékok hatása nem csak a kampány időszakára vonatkozik. Természetesen van egy rövid távú, azonnali kimutatható eredménye és egy hosszú távon jelentkező hatása, ami kihat a vállalkozás jövőjére. Ezért szokták vetésforgó-szerűen alkalmazni a különböző promóciós játékokat, mindig attól függően, hogy a vállalat jelenlegi helyzetében mi az elsődleges cél: kapcsolatépítés, kapcsolati kör-bővítés vagy a már meglévő kapcsolatok elmélyítése.

Maradt még kérdésed? Írd meg és választ kapsz rá!

Kapcsolatfelvétel

Ha tetszett oszd meg