Weboldal készítés, honlap fejlesztés

Milyen 2017-ben egy jó honlap?

2017-ben a jó weboldal felhasználóbarát, ami azt jelenti, hogy bármilyen eszközről olvassák, az mindig könnyen kezelhető. Gyorsan betöltődik mobilon és asztali gépen. A vásárlási lépések vagy a kívánt célt a látogató egyértelműen és pár lépésből el tudja végezni.

Egy új weboldal tervezésének lépései a Honlapmenedzsernél:

0

Piackutatás

Nulladik lépésként ajánlom, hogy készítsen egy alapos piackutatást az iparágában. Vannak olyan esetek, ahol kiderül, hogy akkora a verseny, hogy egy induló vállalkozás csak nagy erőfeszítésekkel tud eredményt elérni. Meg kell tudni a versenytársak erősségeit és gyengeségeit. Ismernünk kell a saját lehetőségeinket, hogy miben tudunk mások, jobbak és versenyképesebbek lenni. Ha már ennél a pontnál elakad és segítségre lenne szüksége, akkor bízza meg a Honlapmenedzsert! Közel 100 pontos kérdőív kitöltése után közösen végigbeszéljük az általunk kielemzett válaszokat, és javaslatokat teszünk a további lépésekre, hogy mi lesz a jó irány a fejlesztésre.

1

A weboldal megtervezése

Ebben a pontban tervezzük meg az új honlap felépítését, hierarchiáját, vásárlási útvonalakat (más néven konverziós útvonalakat). Igyekszünk az egyediség mellett a felhasználói élményt és a könnyű kezelhetőséget is szem előtt tartani. Ha biztosra szeretne menni, hogy a megtervezett honlapja könnyen használható, akkor ajánljuk, hogy végezzen tesztelést a célcsoportba tartozó, de kívülálló személyekkel.

2

Webprogramozás

Itt adunk életet a megtervezett arculat mögé. Az átadott weboldalakhoz minden esetben tartozik CMS azaz tartalomkezelő felület, ahol az ügyfél saját maga tudja kezelni weboldalát. Az ügyfél igényeitől függ az, hogy milyen részletekbe menő kezelőfelületet szeretne. A legutolsó kis ikont is módosítani szeretné saját maga a honlapján és egy űrhajó műszerfalával vetekedő kezelőfelületet szeretne, amelyben egy átlag vállalkozó minden belépéskor egy órát eltölthet azzal, hogy megtalálja azt, amire neki épp szüksége van, hogy módosítsa. Vagy egy letisztult felületet, ahol csak a mindennapi munkához szükséges lényeges és fontos dolgokat tudja szerkeszteni. Ügyfeleink azért szeretnek a Honlapmenedzserrel weboldalt fejleszteni, mert ez utóbbit szeretnék. Azaz vállalkozóként csak a lényeget akarják látni és kezelni a weboldaluk adminisztrációs felületén sallangok nélkül. Így még annak a biztonsága is megvan, hogy nem kattint olyan helyre, amivel esetleg elrontja más által elvégzett több órás vagy napos munkát.

3

Tartalomfejlesztés

Amíg a weboldal épül, addig a háttérben már készülnek a tartalmak, hogy az átadásra már egy élettel teli oldallal találkozzanak a látogatók. Ide tartozik a nyitóoldali szövegek, szolgáltatás leírások, landing oldal tervek, bemutatkozás, ÁSZF, adatvédelmi nyilatkozat és egyéb a 0. - 1. lépésben megbeszélt tartalmak.

4

Tesztelés, tartalom feltöltés

A készülő weboldalt egy nyilvánosságtól még elrejtett felületen teszteljük és elkezdjük feltölteni a tartalmát. Az előkerülő hibákat javítjuk, a bonyolultnak tűnő funkciókat egyszerűsítjük.

5

Keresőoptimalizálás

A weboldal kialakításánál figyelembe vesszük az aktuális SEO trendeket és azokat beépítjük a honlapba. Ezek viszont még csak üres űrlapmezők, amiket meg kell tölteni tartalommal, amely a keresőrobotoknak és az azt használó átlagemberek számára is elárulja, hogy miről szól az adott oldal. Itt is felhasználjuk a 0. lépésben elvégzett kutatási eredményeket.

6

Átadás

Az új weboldal vagy webshop indulása nagy mérföldkő egy vállalkozás életében, ha annak az üzleti terveik megvalósításában kulcsszerepet szánnak. Átadáskor betanítjuk Önt vagy egy kollégáját a weboldal kezelésére, de szükség esetén mindig elérhetőek vagyunk mi is. Az átadáskor weboldalába beépítjük a Google Analytics mérőkódot, a Google Search Console, facebook remarketing pixelt, Adwords remarketing pixelt, hogy kampányait minél előbb elindíthassa.

7

Üzemeltetés, Honlapmenedzselés

A nevünkben van a küldetésünk: az átadott weboldalakat az ügyfél igényei szerint menedzseljük is, hogy az folyamatosan naprakész legyen. Legyen az új tartalmak megírása, termékek feltöltése, hírlevél írás és kiküldés, Google adwords hirdetés kezelés vagy facebook hirdetések, landing oldalak felépítése és optimalizálása, facebook oldal menedzselés, stb.

8

Frissítés, továbbfejlesztés

Egy weboldal olyan, mint egy új szalonautó. Átadáskor a legmodernebb technikát veszi át, de pár év múlva ismét van újabb és jobb. Ha egy jó weboldalba fekteti a pénzét, akkor jobban jár, mert az folyamatosan pénzt termelhet vállalkozásának, ellentétben egy új autóval, ami a szalonból kigurulva egyből veszít értékéből 10%-ot. Egy weboldalt könnyebb két év múlva tovább fejleszteni az akkori trendekhez és ebben a Honlapmenedzser folyamatos együttműködést kínál.

Maradt még kérdésed? Írd meg és választ kapsz rá!

Kapcsolatfelvétel

Ha tetszett oszd meg