Mit posztolj a Facebook-oldaladra?

Ha egy vásárlód felmegy a céged Facebook-oldalára, akkor mit talál? Folyamatosan frissülő oldalt jobbnál jobb tartalmakkal, vagy egy tartalomtemetőt, ahova 2 éve posztolt valamit az ügyvezető?

Ha utóbbit, akkor elvesztettél egy értékes lehetőséget arra, hogy az adott vásárlóval kapcsolatot építs.

Ezért jó hír az organikus elérések csökkenése

Ha kiposztolsz valamit Facebookra és az elér 100 emberhez, akkor ennyi embert értél el organikusan (azaz természetesen). A legjobb az lenne, ha minden posztodat látná minden követőd, de te is tapasztalod, hogy a követőid töredéke látja a bejegyzéseidet.

Az organikus elérések folyamatosan csökkennek és csökkennek.
De miért?

Fent vagy a Pinteresten. Miért használd és mire?

Nehéz mit kezdeni a Pinteresttel. A Facebooknál és Twitternél egyértelmű az üzleti felhasználás, a YouTube-ot is megtöltheted a videóiddal. Na de a Pinterest mire jó? Miért jó az, ha képeket osztogatsz és jelölgetsz meg?

Azt tudtad, hogy regisztráció nélkül is fent vagy a Pinteresten? Nézd meg: http://www.pinterest.com/source/WEBOLDALAD.HU
(Értelemszerűen a „weboldalad.hu” részt cseréld le a sajátodra.)

Nyereményjáték a Facebookos üzenőfalodon – 7 lépés

Bár lehet (és sokszor érdemes) alkalmazást készíteni, hogy a facebookos promóciódat azok segítségével folytasd le, sokszor egyszerűbb, ha csak kiposztolod a nyereményjátékot az üzenőfaladra. Kisebb promócióknál gyorsabb és egyszerűbb lehet.

De a sikeres nyereményjáték többről szól, mint a kiposztolásról. És erről lesz szó ebben a cikkben.