4 webáruháztrend, amely már tart

Hol tartanak ma a webáruházak? Mi az a trend, amivel egyértelműen jobb lehetsz a konkurenseidnél?
Ezekre adjuk meg a választ. Ez nem olyan trendelemző cikk, hogy hasra ütve merészeket jósolunk, hanem olyan, amelyben a már meglévő folyamatokat toljuk ki a jövőbe. Az itt részletezett trendek már elkezdődtek.

Melyik közösségi médiába mikor posztolj?

Képzeld el úgy a hírfolyamot, mint egy folyót (a neve miatt ez könnyű lesz). A rengeteg új tartalom miatt folyamatosan frissül és folyik. A követőd néha megmerítkezik ebben a folyóban, és az épp ott levő tartalmakat látja.

Magyarul ha rossz időpontban posztolsz, akkor a tartalmad épp elvéti a látogatód hírfolyamát, és a látogatód más tartalmakat fog látni. A tartalmad elúszik mellette.

Ezért számtalan kutatásban próbálják feltérképezni azt, hogy a különböző szegmensek a legkülönbözőbb országokban mikor mennek fel erre vagy arra a közösségi oldalra, tehát mikor érdemes friss tartalmat kitenni.

Egyébként még a legjobb kutatás is csak irányvonalként szolgál: a legpontosabb adatokat a saját tapasztalataid adják.